poniedziałek, 3 czerwca 2013

14. Kilka słów o... Tami - Chusteczki do higieny intymnej

Dziś przychodzę do was z recenzją Chusteczek do higieny intymnej firmy Tami Intimate, ja miałam wersje sensitive. Tak długo zbierałam sie do recenzji tego, że załapał się on do projektu denko#2, który niedługo pojawi się na moim blogu. Niestety nie mogę podać wam dokładnego opisu producenta z opakowania, bo moja mama wyrzuciła je. Opis, który tu zamieszcze pochodzi z internetu.

Stosuję je od: ok 2 tygodni,

Kupiłam je z myślą o odświeżeniu "w tych dniach". Są tanie i łatwo dostępne.Ja kupiłam je chyba w Stokrotce. Wybaczcie, ale dokładnie nie pamiętam.

Cena: ok 2-3 zł

W opakowaniu jest 10 sztuk chusteczek. 

Co to za chusteczki, czyli kilka słów o tym produkcie od producenta:
 "Chusteczki nawilżane do higieny intymnej przeznaczone są do skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień, nie tolerującej tradycyjnych preparatów myjących.
Specjalnie opracowana receptura nie posiada kompozycji zapachowych, nie zawiera substancji z grupy PEG, parabenów i alkoholu dzięki czemu zapewnia prawidłową higienę i ochronę miejsc intymnych.
Delikatne substancje myjące wspomagają naturalne mechanizmy obronne organizmu.
Codzienne stosowanie daje poczucie czystości i świeżości.
Chusteczki pomagają w utrzymaniu fizjologicznego pH miejsc intymnych.

0% perfum, 0% alkoholu, 0% parabenów, 0% PEG, 0% mydła, 0% barwników, 0% silikonów, 0% konserwantów uwalniających formaldehyd, 0% sztucznych olejów. "

Opis producenta brzmi jak bajka, a jak jest naprawdę? Wydaje mi się, że to dobry produkt i jest wart wypróbowania.

Zalety: 
- nie uczula ani nie podrażnia
- daje średnie uczucie czystości i świeżości (na pewno nie takie jak po umyciu sie, ale w ciągu dnia są dobrą alternatywą)
- zostały wykonane w 100% z biodegradowalnego materiału, co oznacza, że chusteczkę można bezpiecznie wyrzucić do toalety, a to jest mega poręczne
- tani
- super skład, naturalny

Wady:
- zapach, niby jest bezzapachowy, ale dla mnie to po prostu śmierdzi

Jest dobrym produktem. Ma jedną wadę, która go u mnie dyskwalifikuje. Gdyby nie to, pewnie bym wróciła do tego produktu. Ale może innym nie będzie to przeszkadzać.

Moja ocena: 4-/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz