piątek, 28 czerwca 2013

16. Kropki na paznokciach #2 - Własnoręczna sonda

Bardzo przepraszam za tak długą nieobecność i brak notek. W czerwcu miałam dużo pracy i urwanie głowy. Jednak teraz już są wakacje i będę miała więcej wolnego czasu. Postaram się więc nadrobić wpisy. Mam nadzieję, że nie macie mi za zle tej przerwy.

Dzisiaj kolejny wpis o kropkach. Tym razem jednak opowiem i pokaże jak ja zrobiłam swoją sondę. Do jej wykonania zmusiło mnie to, że chciałam malować wzorki na paznokciach, a sondy są ciężko dostępne. Domowe sposoby, które opisalam w poprzednim poscie przestały mi wystarczać. Chciałam mieć swoją własną sondę. No i mam :-)

Co jest potrzebne do wykonania sondy?:
- długopis (najlepiej zwykły, przezroczysty, jak na zdjęciu)
- szczotka do włosów (najlepiej dwie ze szpileczkami różnej wielkości)

Wykonanie:
1. Ze szczotki (lub szczotek, w zależności od tego czy chcemy mieć możliwość robienia kropek różnej wielkości) wyjmujemy szpileczke.
2. Z długopisu wyjmujemy wkład (nie będzie on nam potrzebny).
3. Jeśli robimy sondę z jedna główką to odkrecamy zakretke i wrzucamy do środka długopisu jedna ze szpileczek. Gdy jej główką przejdzie przez otwór na końcu, wtedy delikatnie wyciagamy ja bardziej na zewnątrz i sprawdzamy czy jest stabilnie umocowana.
4. Jeśli robimy sondę z dwiema głowami to z po wykonaniu 3 kroku, z drugiej strony, tam gdzie zakretka robimy dziurkę wielkości naszej drugiej szpilki. A następnie umieszczamy ja tam i sprawdzamy czy nie wypada (dziurkę można zrobić czymś ostrym - nożem, śrubka). Nakretke przekrecamy do długopisu.

Uwaga! Wielkość szpileczek trzeba dobrać do wielkości otworu w długopisie. Jeśli jest za mały, można go powiększyć. Należy też zachować ostrożność podczas robienia drugiej dziurki.

I gotowe! :-) mamy swoją własną sondę

Mam nadzieję, ze mój pomysł na sondę własnego wykonania spodoba się wam. A wy? Też macie swoje własne sondy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz