poniedziałek, 1 lipca 2013

18. Kilka słów o... Etiaxil - antyperspirant roll-on pod pachy (skóra wrażliwa)

Dziś pragnę przedstawić wam recenzje kolejnego produktu, który moim zdaniem jest wart uwagi. Mam na myśli Etiaxil - antyperspirant roll-on pod pachy (skóra wrażliwa).
Moim zdaniem jest on dobry dla osób zmagających sie z nadmierną potliwością. Tzn dla takich, którym normalne, drogeryjne preparaty nie pomagają. Ja np. zaliczam sie do takich osób. Długo poszukiwałam czegoś, co w końcu by mi pomogło. Gdy zrozumiałam, że drogeryjne antyperspiranty mi nie pomagają, postanowiłam spróbować czegoś nowego. Takim propem trafiłam do apteki. Tak, tak, to preparat, który można dostać tylko i wyłącznie w aptece. I tak właśnie trafiłam na ten produkt. Małam wielkie obawy, bo kosztował dużo.. Jednak zachęcona recenzjami na wizażu, kupiłam go. I nie żałuje. Nie jest on moim ulubionym antyperspirantem, bo ma kilka wad. Jednak pomógł mi. Nie używam go ciągle. W zimie najzwyczajniej nie ma takiej potrzeby, ale gdy przychodzi  wiosna, lato używam go. Obecnie testuje blokera z Ziaji. A Etiaxil jest już na wykonczeniu i pojawi się w projekcie denko. Nie wiem czy wrócę do niego. Wszystko zależy od tego czy Bloker okaże się lepszy lub chociaż równie dobry.

UWAGA: Ważne jest aby dokładnie zapoznać sie z ulotką i przestrzegać zasad używania. W przeciwnym razie może szczypać, uczulić albo nie być skuteczny

Opis producenta:Unikalna, klinicznie potwierdzona i opatentowana formuła zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i jego nieprzyjemnym zapachem. Nie testowany na zwierzętach.
 Opis producenta zgodny 100%.

Skład: Alcohol Denat., Aluminum Lactate, Aluminum Chloride, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Hydrogenated Microcristalline Wax, Hydrogenated Castor Oil 
 
Stosuję go od: ok 2 lat, teraz drugie opakowanie

Cena: ok. 35-40 zł / 12,5 ml

Zalety:
- naprawdę działa, odpowiednio stosowany działa genialnie ! nie ma nieestetycznych plam pod pachami i nieprzyjemnego zapachu
- nie trzeba go stosować codziennie -  wystarczy kilka razy w tygodniu
- łatwe dozowanie, łatwy w użyciu- jest w małym, poręcznym opakowaniu
- nie uczula, nie podrażnia odpowiednio użyty
- jest łatwo dostępny, w większości aptek
- jest w miare wydajny
- łatwo dostępny, w większości aptek

Wady:
- jest drogi
- zapach - nie jest przyjemny, jest chemiczny i ostry
- po zastosowaniu jest klejacy i trzeba poczekać aż się wchlonie
- trzeba stosować go na noc, więc trzeba o tym pamiętać, co mi czasem wylatywało z głowy ;)

Jest to dobry produkt, ale ja będę szukać czegoś równie dobrego, ale tańszego.

Ocena 4+/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz