piątek, 2 sierpnia 2013

23. Haul #6 Rossmannowski

Ze względu na to, ze ostatnio dużo kupowałam, to trochę zalegam z haulami. Będą więc one pojawiac się dość często. Mam nadzieję, ze nie będzie wam to przeszkadzać :-).

Jak widać po tytule, dzisiejsze kosmetyki zostały zakupione w Rossmannie. Nieprzedluzajac, przejdę od razu do rzeczy.

Co tym razem przybyło do mojego zbioru kosmetyków?:
- Garnier - Czysta skóra 3w1 żel myjacy + peeling  + maseczka - to moj pierwszy tego typu produkt jestem z niego zadowolona. Bardzo dobrze oczyszcza twarz.  Nie uczula ani nie podraznia. A czy faktycznie pomoże w walce z tradzikiem to czas pokaże.
- Eveline - Art scenic korektor do brwi 3w1 - naprawdę działa i daje naturalny efekt. Jednak trzeba uważać, bo trochę brudzi skórę. No i chyba będzie niezbyt odpowiedni dla blondynek, bo kolor może być za ciemny. Ja mam naturalnie gęste i ciemne brwi, więc nie jest on dla mnie czymś niezbędnym.
- Facelle - Chusteczki do higieny intymnej - mowiac o wielkości moich poprzednich chusteczkach do higieny intymnej mylilam się, opakowanie tych chusteczek jest dopiero małe ! Jestem aż zaskoczona, ze w takim maleńkim opakowaniu zmieściło się 15 sztuk. Są dobre, nie uczulaja, nie podrazniaja.
- Babydream - chusteczki pielęgnacyjne - przeciętne chusteczki. Są dobrze nasaczone i równie dobrze oczyszczają. Jednakże irytujace jest opakowanie. Naklejka zamykajaca ciągle się odkleja, przez to rzeczy, które są obok, mogą być mokre.

2 komentarze:

  1. jak działa ten korektor do brwi? jak maskara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor ten przyciemnia, nablyszcza i optycznie reguluje brwi. Czyli sprawia, ze nasze brwi są bardziej widoczne, ciemniejsze.Ma taka szczoteczke jak w maskarze.

      Usuń